zondag 6 juni 2010

Gebeten

Gisteren had ik een hele leuke libellenexcursie in de Hollandsche biesbosch
we hebben wel zo'n 13 verschillende soorten gespot. helaas wel erg moeilijk om ze vast te leggen.
maar goed een gezellige dag is ook wat waard toch.
gisterenavond ontdekte ik dat ik gestoken/gebeten was. ik weet alleen niet door wie/wat.
meteen maar de azaron opgezocht en gesmeerd in de hoop dat de jeuk snel weg zou gaan. vanmorgen werd de plek steeds irritanter en vuriger en groter en er kwam ook een wat zeurende pijn in m'n arm. het is net of er een grote schijf/ei zit.
toen eind van de ochtend maar is de dienstapotheek gebeld en uitgelegd kon er weinig meer aan doen als ik zelf al gedaan had. als het veel erger zou worden dan moest ik toch maar de huisartsenpost bellen. nou het werd alleen maar erger, groter en jeukender dus uiteindelijk na veel twijfelen toch smiddags maar gedaan.
weer uitgelegd, zij overlegd met de arts en die wilde toch dat ik langskwam. dus ben net geweest en heb nu een sterke zalf gekregen die de jeuk moet verminderen.....afwachten nu dus maar hoop het wel. aangezien die grote plek aan de onderkant van m'n rechterarm, m'n schrijf/muisartm zit is het hoogst irritant. dus m'n planning voor vandaag is heel anders gelopen en dus even geen scrapsels/kaartje vandaag. hoop zo snel mogelijk weer

2 opmerkingen:

  1. Dat is vervelend Yvonne...
    weet hoe het voelt...
    heb ik vorig jaar ook gehad,
    alleen hebben ze mij 3 weken anti allergie tabletten gegeven...
    duurde erg lang eer het weg was!
    beterschap :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jakkes.....wat vervelend. Ik hoop dat het inmiddels al wat minder erg.

    BeantwoordenVerwijderen