dinsdag 3 augustus 2010

Kaakchirurg

Vandaag was het zover op naar Leerdam naar de kaakchirurg.
ik zag er erg tegen op, dit doordat ik meerdere malen bij een kaakchirurg in het ziekenhuis van Capelle aan den IJssel ben geweest en die me echt slecht behandeld heeft. En dat is nog heel zachtjes uitgedrukt. Daardoor diverse keren een hoop pijn voor niets gehad en het probleem niet werd opgelost. Maar geloof me er bestaan dus ook heel wat menselijkere kaakchirurgen! ik wist vandaag echt niet wat ik meemaakte ; deze luisterde goed, nam alle tijd, foto voor en erna liet me meekijken, verdoving werd gedoseerd ingebracht en niet in 1 keer de volle spuiten in je mond rammen en leegspuiten dus minder pijnlijk. oke nu wel wat last maar ja dat hoort erbij.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je nu een betere ervaring gehad...
    je zou van je vorige ervaring een trauma aan de tandarts over houden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig heb ik al jaren wel een hele goede tandarts (die we vroeger hadden was wel een echte beul helaas) maar ondanks dat ze goed is kom ik er toch ook liever niet ha ha. ja gewoon voor controles. maar die vorige kaakchirurg heb ik echt geen goed woord meer voor over. fout op fout...pijn op pijn....

    BeantwoordenVerwijderen