donderdag 7 oktober 2010

KREADOE wedstrijd

Hiep hoi ik zit bij de 10 genomineerden in de categorie kaarten van de KREADOE wedstrijd.
Hopelijk werkt de directe link; http://www.kreadoe.nl/nl-NL/Bezoeker/KreaDoe%20Creatief/Stempagina%20Categorie%20Kaarten.aspx
je kunt m'n creatie vinden onder nr 10 mocht je willen stemmen! Daar zou ik heel blij en dankbaar mee zijn in elk geval.
M'n toelichting op deze kaart; 50 jaar worden is een feest! en bij feest horen o.a. taart en cupcakes. 50 is een respectvolle leeftijd en een mijlpaal die gezien mag worden! En daarom heb ik besloten om er een pop-up kaart van te maken met glanzende elementen. Verder wilde ik juist is af van de klassieke abraham en sara kaarten en heb het dus over een andere boeg gegooid. Ik heb o.a. gebruikgemaakt van alcohol inkt, versamark, embossing poeder, glanzend papier en (mat) cardstock, cuttlebug embossingstans, glimmende gelly roll pennen m'n printer, een snijmachine en als laatste de meest belangrijkste een dosis creativiteit.


3 opmerkingen: